Fra Vesterlyng i syd til Odden i nord har et forskerhold fra Syddansk Universitet plantet ålegræs på tre udvalgte lokaliteter i Sejerø Bugt. Det er den første af flere indsatser for at bringe naturen tilbage i bugten under projektet Sejerø Seascape, som WWF står bag.
Læs mere på wwf.dk.
WWF SÆTTER GANG I UDPLANTNING AF ÅLEGRÆS I SEJERØBUGTEN

